Proiectul de Hotărâre cu numărul 134 din 11 aprilie 2025, privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și a statului de funcții al Serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor aflat în subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, începând cu 1 mai 2025, a fost publicat în Monitorul Oficial Local urmând a fi supus votului consilierilor locali.
Proiectul de Hotărâre în forma propusă de inițiatorul Gabriel Codru Pleșa, primar al municipiului Alba Iulia:
Art.1 Aprobă modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și a statului de funcții al Serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor aflat în subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, începând cu 1 mai 2025, conform anexelor 1 și 2, parte integrantă din prezenta hotărâre, după cum urmează:
a. Se transformă funcția contractuală de execuție de consilier, studii S, gradul profesional debutant, ocupat, din cadrul Serviciului investiții și lucrări publice din Direcția tehnică, dezvoltare, aflată în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia în funcția contractuală de execuție de consilier, studii S, gradul profesional II ;
Citește și: Modificări în statul de funcții al aparatului de specialitate al primarul municipiului Alba Iulia
b. Se transformă funcția publică de execuție vacantă de consilier, studii S, clasa I, grad profesional asistent din Compartimentul monitorizare, transport, liberă inițiativă din cadrul Direcției cheltuieli, aflată în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, în inspector, studii S, clasa I, grad profesional superior;
c. Se transformă funcția contractuală de execuție vacantă de referent, studii M, gradul IA din cadrul Serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor din subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, în funcția publică de execuție de consilier, studii S, clasa I, grad profesional superior .