Pot doar să apreciez și să mă bucur că, de acum înainte, și la Primăria Alba Iulia avem acest punct unic pentru depunerea actelor, eliberarea adeverințelor, a certificatului de urbanism etc. Toate actele depuse aici vor fi scanate/digitalizate, iar actele eliberate pot fi trimise și electronic, pe e-mail, la solicitarea cetățenilor.
Astăzi a fost prima zi de funcționare și a deservit, deja, peste 25 de albaiulieni, care și-au redus considerabil timpul petrecut în primărie.
Serviciile implicate, momentan, sunt: Urbanism / GIS / Cadastru / Registrul Agricol / Registratură, iar cele mai solicitate acte, prin acest birou, cu siguranță vor fi: certificat de urbanism, adeverință confirmare adresă, adeverință schimb destinație, adeverință zonificare intravilan/extravilan sau adeverință de încadrare în zona de impozit.
În viitor dorim să extindem serviciile oferite prin biroul unic și către alte departamente din primărie.
Orarul de funcționare este de luni până miercuri de la 7:30 la 16:00, joi de la 7:30 la 18:00 (program prelungit), iar vineri de la 7:30 la 13:30. Detalii și informații se pot obține și la adresa de e-mail: biroulunic@apulum.ro
Emil Popescu, viceprimarul Municipiului Alba Iulia
0 0 Voturi
Article Rating
Aboneaza-te
Notificare
guest
0 Comments
Raspunsuri in text
Vezi toate comentariile